2010. szeptember 10., péntek

Virágcsokor könyvekből, nem csak nekem

Az előző bejegyzésemben említettem, h egy kedves kolléganőm megajándékozott egy hosszú listával azokból a könyvekből, amiket szívesen ajánlana nekem, h olvassam el. Úgy gondoltam, minek rejtegetni, megosztom Veletek! Hiszen nem csak arról szól ez a blog, h én mit olvastam, hanem arról is, amit Ti is! Hogy bátran hassunk egymás olvasási szokásaira...legalábbis ez vágyam! :)

Kolléganőm vezetékneve után a Virágcsokor nevet adtam a listának és egyúttal meg is köszönném neki, h összeírta ezeket a nagyon csábítóan hangzó könyveket! Az biztos, h egy ideig nem lesz gondom azzal, h mit olvassak, csak azzal, h milyen sorrendben! :)


Alessandro BARICCO:
Novecento
Selyem
Vértelenül
City

Julian BARNES: A világ története 10 és 1/2 fejezetben

Isabel ALLENDE: Kísértetház

Karen BLIXEN:
Távol Afrikától
   Hét fantasztikus történet

Graham SWIFT: Lápvilág

Bill BRYSON: Donw Under

Doris LESSING: A fű dalol

Joseph HELLER: Valami Történet

LÁZÁR Ervin: A fehér tigris

SZABÓ Magda: bármi :)

Remélem, Ti is kaptatok pár jó tippet! Élménydús olvasgatást kívánok!

3 megjegyzés:

  1. Szia Teszti!
    Izgalmasan hangzik a listád! Én a Selyem c. könyvet már olvastam,tényleg nagyon klassz,és rövid,szóval egy könnyed olvasmány.No meg érdekes is,mert a történet egyszerű,de mégis nagyszerű! :)
    Az ausztrálos könyv felkeltette az érdeklődésemet,nem tudod véletlenül,hogy esetleg magyarul is megjelent?Szerintem én is elolvasom majd(csak nem tudom mikor),mert imádom a könyveket,de van,hogy halmozom őket,a kiolvasásuk meg várat.
    Midnight sun-t nem fejeztem be,mert 2hete félbe hagytam,aztán azóta arra vár,hogy folytassam:)
    De majd megírom,hogy milyen volt,ha végeztem.
    Szép napot!
    Szabina

    VálaszTörlés
  2. Szia Szabina! Pont a Selyemre fáj igazán a fogam, örülök, h neked is pozitív a véleményed róla! Sajnos, Siem Reap-ban nincs meg, már kerestem, de ha majd hazamegyek, tuti megveszem! :) Az olvasnivalók halmozása ismerős jelenség nálam is és vhogy sosem érek a végére! :) Szóval Bill Bryson Down Under-je nem tudom, h megjelent-e magyarul. Az ehhez a könyvhez tartozó bejegyzéshez írtam erről megjegyzést, majd ha tudod nézd meg.
    Várom a Midnight Sun-os véleményed! Én se haladtam vele, még mindig nem! :)

    VálaszTörlés
  3. Egy masik nagy konyv Mark Haddon: The curious incident of the dog in the night-time

    Sajnos mar leforditottak magyarra es az Europa konyvkiadonak megjelent, de szerintem megerne egy ujraforditast es uj kiadast. Remekmu.

    A kutya kulonos esete ejnek-evadjan

    Udv:

    Gopala

    VálaszTörlés