2010. augusztus 13., péntek

A kezdetek

Egy kambodzsai esőmentes szép napon kedvet kaptam egy könyves témájú bloghoz. Azt éreztem, h milyen jó lenne egy helyen megírni a véleményem a könyvekről, amiket mostanában olvastam és reménykedni abban, h akad pár olvasó, akik felveszik a kesztyűt és megjegyzésekben szintén hozzászólnak a témáimhoz. Az a vicc, h ezek után fedeztem fel, h jóval nagyobban már működik egy hasonló céllal létrehozott oldal, a moly.hu. Nagy lendülettel vetettem bele magam és teljesen elámultam, h ilyen lap már milyen régóta létezik. Nem is tudtam róla, én, aki imád könyveket böngészni a neten és hányszor kívánta már, h bárcsak találna vhol egy rendes véleményt a kiszemelt darabról! Erre tessék! Véletlenül, egy index cikken bukkanok rá! Őszintén szólva, kicsit vissza is esett a lelkesedésem a saját blogommal kapcsolatban. Hogy akkor van-e ennek így igazán értelme. De végül úgy döntöttem, h próba, cseresznye! Én nem kívánok versenybe szállni senkivel, csakis magam és talán barátaim szórakoztatására indítom el ezt a blogot. Meglátjuk, h működik-e és lesz-e igény rá. Ha nem, nem, legalább tudom! :) Azért drukkolok a dolognak egy picit! ;)

6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Stílusos a blogod,bár biztos kell idő,hogy beinduljon!Látom kedvenceid közt a Twilight trilógia is szerepel.Nekem is nagy kedvencem,most épp a Breaking Dawn-t olvasom.Elképesztően tetszik. A többi kedvencedből sajnos egyiket sem olvastam még,bár hallottam róluk.Én leginkább a vidám,romantikus,happy end-es könyvekért rajongok:) Sok sikert a blogodhoz! Szabina

    VálaszTörlés
  2. Szia Szabina! Köszönöm a hozzászólást! Nagyon örültem neki! Esélyes, h az első lehettél, aki az oldalt megnézte, úgyh így végképp nagy sikerélmény ez nekem! :) A Breaking Dawn-t én is olvastam, hamarosan ő is sorra kerül itt, a blogban. Ha van 1-2 jó tipped, h mit lenne érdemes elolvasnom a happy end-es, vidám, romantikus könyvek közül, megköszönném, ha megosztanád velem!

    VálaszTörlés
  3. Eszti, tetszik az új blogod, nekem még csak excel fájlban létezik az olvasott könyveim listája, de ami késik nem múlik :) Viszont tényleg nagyon jó a dizájn. Amit akartam mesélni, hogy hál' istennek sikerült mostnában pár hetet eltölteni különböző tengerparti hotelekben, és a jobb helyeken van ilyen minikönyvtár-féleség ami nagyon tetszene Neked: Úgy működik, hogy ha szállóvendég vagy, akkor nyugodtan levehetsz a polcról bármilyen könyvet (általában angol nyelvűek és használtak) és olvashatod a pihenésed alatt. Aztán mielőtt kicsekkolsz a holteból visszateszed. Ha annyira megtetszik egy (vagy több) könyv, hogy el szeretnéd vinni, semmi akadálya, általában annyi a szabály hogy minden könyv helyett amit elviszel, egy másikat (mindegy milyet) kell betenni. Becsület alapon működik. Érdekes érzés, ahogy ott állsz a tengerparton a kis könyvsarokban, nézd azt a rengeteg használt könyvet és elképzeled, hogy minden egyes darab a világ különböző pontjáról érkezett és sok-sok ember kezében megfordult már :) Puszillak

    VálaszTörlés
  4. Szia Zoli! Tök jó, h írtad ezt a minikönyvtár dolgot! Képzeld, én is itt fedeztem fel, Siem Reap-ban, csak itt éttermekben is van ilyen lehetőség. Polcok tele könyvekkel és csere-berélhetsz! Nagyon tetszik nekem is! Bár még nem mertem kipróbálni. Túlzottan ragaszkodom a könyveimhez, és egyiket sem adom ki szívesen a kezemből. :) Ez tényleg az átutazóknak jó, akik nem akarnak könyveket cipelni a bőröndben.

    VálaszTörlés
  5. Ez a fajta blog hianypotlo mufaj. Tele van ugyan az eter szavakkal de megszenvedett gondolatokban megis nagy a hiany. Magam is szoritok.

    Kivancsian figyelem Ont.

    Udv:

    Gopala

    VálaszTörlés
  6. Kedves Gopala,

    Köszönöm a bíztató szavakat, örülök, h rátalált a blogomra. Remélem, nem okozok csalódást! Bár mindenfajta építő kritikára nyitott vagyok! :)

    VálaszTörlés